sanja

ساخت وبلاگ

تاسیس موسس فرهنگی و یا آموزشی یکی از مشاغلی است که طرفداران زیادی دارد که عموم مردم به آن آموزشگاه می گویند. این شغل در عین آسان بودن، سختی های خاص خود را دارد. خیلی از افراد بدون داشتن علاقه و یا سرمایه کافی اقدام به تاسیس آموزشگاه می کنند و تصور می کنند بدون هیچ مشکلی در زمان سریعی در کوتاهترین زمان صاحب سرمایه می شوند. اما تاسیس آموزشگاه قلق های خاص خود را داشته و فقط با دانستن پیچ و خم های آن می توان به تاسیس یک آموزشگاه موفق پرداخت و به درآمد خوبی رسید .

 

sanja...
ما را در سایت sanja دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : pari sanja بازدید : 113 تاريخ : يکشنبه 26 مرداد 1399 ساعت: 19:34

« بیماری ایدز سه مرحله دارد؛ مرحله اول زمانی است که ویروس وارد بدن می ‏شود، فرد را مبتلا می‏ کند و عفونت حادی نشان می‏ دهد . پس از حدود چند هفته بیماری وارد مرحله نهفتگی می‏ شود . در مرحله نهفتگی بیمار یا حتی جامعه پزشکی از وجود ویروس در بدن خبر ندارند . این دوره ، «دوره انتقال» نام دارد و اگر بیماری بتواند علائم هشداردهنده بیماری خود را جدی بگیرد و به پزشک مراجعه کند ، با آزمایش‏ هایی که درخواست می‌شود ، بیماری شناسایی می‏ شود و تحت‌درمان قرار می‏ گیرد . خوشبختانه درمان‏ هایی که امروزه برای بیماران مبتلا به ایدز وجود دارد، می‏تواند سالیان سال بیمار را زنده و سالم نگه‌دارد . »

 

sanja...
ما را در سایت sanja دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : pari sanja بازدید : 108 تاريخ : يکشنبه 26 مرداد 1399 ساعت: 19:33

تولید کننده قطعات سیلیکونی در تهران ،همانطور که می دانیم قطعات لاستیکی و سیلیکونی به نوبه خود در صنعت کشور کاربرد وسیعی دارند. در دنیای صنعت کمتر دستگاه یا مکانیزی وجود دارد که در آن قطعات لاستیکی و سیلیکونی کاربرد نداشته باشد. از آنجایی که سفارش این نوع قطعات در صنعت بزرگ کشور روز به روز در حال افزایش است و نیاز مبرم صنایع به این نوع قطعات بیش از گذشته می باشد، لذا همکاری مستمر خود را با صاحبان محترم صنایع کشور اعلام می داریم.

 

sanja...
ما را در سایت sanja دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : pari sanja بازدید : 113 تاريخ : يکشنبه 12 مرداد 1399 ساعت: 17:37

اغلب افراد پس از بیدار شدن از خواب در صبح چشم هایشان پف می کند و دچار تورم می شود و یکی از دلایل پف کردن چشم ها در هنگام صبح، خواب شبانه ضعیف می باشد.

 

sanja...
ما را در سایت sanja دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : pari sanja بازدید : 114 تاريخ : يکشنبه 12 مرداد 1399 ساعت: 17:33